2011年10月24日 星期一

some more pincushions

Some More …

I made some more pincushions last weekend with the leftovers.
All by handmade.
Lots of fun. :-D

4 則留言:

  1. 係我呀,我係tan 呀~~
    我唔只點寫網誌呀,搞佢唔掂呀~~
    我明明set咗個頭像,點解我回應,冇顯示嘅,得個名咋

    回覆刪除
    回覆
    1. hi hi ~
      寫完標題 (Enter) 就會跳落內容
      加油 ~

      刪除
  2. 而家見到我個頭像啦,但係我唔識點改個blog名,你知唔知呀?

    回覆刪除
  3. Hi Hi ~
    在關於自己 ~ click 入去改就可以

    回覆刪除